close

 

《歌喉讚》(Pitch Perfect, 2012)是百老匯名劇《Q大街》導演傑森摩爾的電影作品,改編自米奇瑞普金所撰寫的同名報導小說,並由《飢餓遊戲》女星伊莉莎白班克斯擔任監製,《型男飛行日誌》安娜坎卓克、《伴娘我最大》蕾貝爾威爾森(Rebel Wilson)等人領銜主演。

Seems like everybody's got a price,
I wonder how they sleep at night,
When the sale comes first and the truth comes second,
Just stop for a minute and smile,

Everybody look to the left,
Everybody look to the right,
Can you feel that yeah,
We're payin with love tonight,

It's not about the money, money, money,
We don't need your money, money, money,
We just want to make the world dance,
Forget about the price tag,

It aint about the (ugh) cha chang cha chang,
It's not about the (yeah) ba bling ba bling,
Want to make the world dance,
Forget about the price tag,
(Price tag forget about the price tag)

Hey Hey Hey Hey

Won't you come see about me,
I'll be alone dancin you know it baby,
Tell me your troubles and doubts,
Givin me everything inside and out,

Don't you forget about me,
As you walk on by,
Will you call my name,
As you walk on by,
Will you call my name,
As you walk on by
Will you call my name

I say la lalalala lalalala lalalala lalalala

Tonight,
I will love love you tonight,
Give me everything tonight,
For all we know we might not get tomorrow,
Let's do it tonight,

Forget what they say,
All my care they play,
I want you tonight,

Grab somebody sexy,
Tell them Hey,
Give me everything tonight,
Give me everything tonight,

Take advantage of tonight
'Cause tomorrow I'm off to do battle, perform for princess,
But tonight, I can make you my queen,
And make love to you endless,

It's insane to wait and they ain't growin' money,
Keep flowin', hustlers move beside us,
So I'm tip-toeing to keep blowing,
I got it locked up like Lindsay Lohan,

Put it on my lap, baby,
I make you feel right, baby,
Can't promise tomorrow,
But I'll promise tonight,

Excuse me,
But I might drink a little more than I should tonight,
And I may take you home with me if I could tonight,
(Don't you forget about me)
And baby I will make you feel so good tonight,
Cause we might not get tomorrow tonight.

Hands up,
I put my hand up,

Don't you forget about me,
(Party in the U.S.A.) tonight,

I will love love you tonight,
Give me everything tonight,
We might not get tomorrow,
Let's do it tonight

 

好像每个人都得到了一个价格,
我不知道他们是如何在晚上睡觉时,
当销售第一,的真理是第二,
只要停止一分钟,微笑,

每个人都向左边看,
每个人看右边,
你能感觉到,是啊,
我们今晚的爱,婚前

这不是钱的问题,钱,钱,
我们不需要你的钱,钱,钱,
我们只是希望让世界舞,
忘掉的价格标签,

这是不是(唉)茶场茶场,
这不是金光闪闪金光闪闪的ba(耶)BA,
想要让世界舞蹈,
忘掉的价格标签,
(左右的价格标签价格标签忘记)

嘿嘿嘿嘿

你会不会来看到我,
我会独自跳舞,宝贝你懂,
告诉我你的烦恼和疑惑,
得到安宁我的一切内部和外部,

你不要忘了我,
当你走,
请问你叫我的名字,
当你走,
请问你叫我的名字,
当你走在
请问你叫我的名字

我说拉lalalala lalalala lalalala lalalala

今晚,
我会永远爱你今晚的爱,
给我今晚的一切,
我们都知道,我们可能不会得到明天,
让我们做吧,今晚

忘记他们在说什么,
我所有的照顾他们玩,
今晚,我想你,

抢别人的性感,
告诉他们,嘿,
给我今晚的一切,
给我今晚的一切,

利用今晚
因为明天我做战,执行公主
但是今晚,我可以让你我的女王,
你无尽的爱,

这是疯狂等待他们日益增长的钱,
保持 流',混混在我们身边移动,
所以我小费正步继续吹,
我得到了它锁定了像林赛·罗韩,

把它放在我的腿上,宝宝,
我让你觉得不对劲,宝贝,
不能保证明天,
但今晚,我会答应

对不起,
不过,我可能应该比我今晚喝的有点多,
我可能需要你和我一起回家,如果我能今晚,
(你不要忘了我)
宝贝,我会让你觉得今晚这么好,
因为我们可能无法得到明晚。

举起手来
我把我的手,

你不要忘了我,
在美国使用(甲方)今晚,

我会永远爱你今晚的爱,
给我今晚的一切,
我们可能无法得到明天,
让我们做吧今晚

arrow
arrow
    全站熱搜

    MissKuo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()